946 22 284 – 021
489 75 54 0912

شرکت پرده پاندا بزرگترین تولید کننده و فروشنده پرده زبرا و کرکره در سراسر کشور

946 22 284 – 021
489 75 54 0912

مقالات آموزشی

نقش پرده زبرا تصویری در خانه

نقش پرده زبرا تصویری در خانه

اشتراک گذاری مقاله در :

نقش پرده زبرا تصویری در خانه

نقش پرده زبرا تصویری در خانه بسیار مهم است. در واقع از پرده زبرا تصویری برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. مزایا و ویژگی های ای نوع پرده، وجه تمایز آن نسبت به سایر پرده ها است. امروزه در اکثر خانه های ایرانی همانند کشورهای اروپایی و پیشرفته جهان از پرده های زبرا تصویری استفاده می‌شود. شما هم تمیل دارید از پرده زبرا تصویری در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده نمایید.

محصول پیشنهادی : پرده زبرا تصویری

نقش پرده زبرا تصویری در خانه

مزایای پرده زبرا

اول از همه، کار کردن با پرده زبرا خیلی راحت تر از کار کردن با دیگر پرده هاست. در واقع، راحتی کار کردن با این پرده، اصلا و ابدا قابل مقایسه با نحوه کار کردن با مدل های دیگر پرده نیست و در ضمن، شما می‌توانید به کمک این پرده، نور طبیعی را هر زمان که بخواهید، در اختیار داشته باشید و در مواقع لزوم نیز به راحتی از ورود آن به فضا جلوگیری کنید. پرده زبرا قابلیت تنظیم نور را به هر میزان که می خواهید، دارد.

طرح پرده زبرا برای دکوراسیون هایی که بر مبنای سبک مدرن اجرا شده اند، بسیار مناسب است. این پرده از تنوع بسیار خوبی در طرح و نقش برخوردار است. پرده های زبرا را می توان در هر فضایی به کار برد. ضمنا شما می توانید تصویری که مد نظرتان هست را روی پرده زبرای انتخابی خود چاپ کنید. این یعنی می توانید پرده زبرای خود را کاملا سفارشی کرده و شکل ظاهری آن را خودتان تعیین کنید.

ویژگی های پرده زبرا

از ویژگی های پرده زبرا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارایی بسیار عالی و ظاهر خاص پرده زبرا
  • امکان جمع کردن پرده به صورت کامل در بالا به مانند پرده های کرکره ای برای عبور بیش تر نور
  • دوام و عمر زیاد
  • نصب ساده و سریع
  • راحتی نگهداری و شستشو
  • امکان نصب به شکل برقی (ریموت کنترل)
  • امکان رول شدن و تنظیم نور بدون نیاز به جمع کردن پرده
  • تنوع زیاد در طرح های موجود
  • امکان هماهنگ کردن پرده زبرا و فضای اطراف با انتخاب صحیح طرح و رنگ

نقش پرده زبرا تصویری در خانه

انواع پرده زبرا: دستی، برقی و اتوماتیک

پرده زبرا هم در نوع دستی، هم در نوع برقی و هم در نوع اتوماتیک وجود دارد. معمولا اکثر پرده های زبرا دستی هستند. در این حالت، تنظیمات پرده به شکل دستی و با کمک زنجیرها و طناب هایی که کنار پرده قرار دارند، صورت می گیرد. نوع دیگری از پرده زبرا نیز هست که برقی نام دارد. این نوع به کمک ریموت کنترل می شود. جالب است بدانید که پرده زبرا در نوع اتوماتیک نیز عرضه می شود. پرده زبرای اتوماتیک به صورت هوشمند و با برنامه ریزی قبلی به شکل خودکار، نور فضای مورد نظر شما را تنظیم می کند.

مطلب پیشنهادی : نقش پرده در دکوراسیون داخلی

پرده زبرا برای چه فضاهایی مناسب است؟

نقش پرده زبرا تصویری در خانه پر رنگ است. پرده زبرا تصویری را می توان در هر فضایی به کار برد. سرویس بهداشتی، حمام، سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، غذاخوری و حتی محیط های کاری از جمله فضاهایی هستند که می توانید در دکوراسیون داخلی آن ها از پرده زبرا کمک بگیرید.

نقش پرده زبرا تصویری در خانه

پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید پرده برای منزل خود را دارید حتما از مدل های مختلف پرده زبرا تصویری بازدید نمایید؛ چرا که قطعا میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. نقش پرده زبرا تصویری در خانه غیر قابل انکار است و میتوانید از تصاویر مختلفی مانند تصاویر شخصی و طبیعت و ورزشی و چهره و … برای چاپ روی این پرده استفاده نمایید.

شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من