946 22 284 – 021
489 75 54 0912

شرکت پرده پاندا بزرگترین تولید کننده و فروشنده پرده زبرا و کرکره در سراسر کشور

946 22 284 – 021
489 75 54 0912

مقالات آموزشی

پرده اداری در نوشهر

پرده اداری در نوشهر

اشتراک گذاری مقاله در :

پرده اداری در نوشهر

همانطور که می‌دانید؛ پرده یک جزء جدایی ناپذیر در دکوراسیون محل کار است و باید به آن توجه شود. پرده جلوه زیبایی به فضا می‌دهد و مانع عبور نور مستقیم به داخل می‌شود. پرده اداری انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه و اولویت‌ها توسط افراد انتخاب می‌شود. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم پرده اداری در نوشهر شامل چه ویژگی‌هایی است. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بشتر در مورد پرده اداری، مقاله‌ی پرده اداری برای محل کار را نیز مطالعه نمایید.

انواع پرده اداری:

  1. پرده دومکانیزم

    یکی از زیباترین و شیک‌ترین پرده‌ها برای ادارات و دفاتر کاری، پرده دومکانیزم است که دو ویژگی منحصر به فرد دارد. یکی از آن ویژگی‌ها داشتن آستر یا کاور است که می‌توانید نور دلخواه خود را به داخل تنظیم کنید. ویژگی دیگر، این است که به صورت عمودی با هر میزان ارتفاعی باز و بسته می‌شود.

  2. پرده شید

    این نوع پرده یکی از بهترین و شیک‌ترین سبک پرده است که در اداره‌ها، دفاتر کاری، سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها و… استفاده می‌شود. این نوع پرده می‌تواند تمامی قاب پنجره را به صورت صفحه‌ای صاف پوشش دهد. از مزیت‌های آن این است که می‌توانید طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید که کاملا سلیقه‌ای است. پرده شید انواع متفاوتی دارد. از انواع آن می‌توان به ساده، مات، شاین یا اکلیلی، بلک اوت و پروژکتور اشاره کرد که می‌توانید با توجه به دکوراسیون محل کار خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  3. پرده حریر

    پرده حریر یک ویژگی منحصر به فردی دارد که همیشه زیبا و شیک است و مناسب همه اماکن مثل اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، دفاتر کاری و… می‌باشد. پس پرده حریر می‌تواند انتخاب مناسبی برای ادارات باشد به شرطی که طرحی ساده داشته باشد.

  4. پرده رومن

    از دیگر پرده‌های مناسب برای دفاتر کاری، پرده رومن است که دوختی متفاوت و زیبا داد و به راحتی می‌توانید در مواقع مورد نیاز آن را جمع کنید و نور دلخواه خود را تنظیم کنید.

  5. پرده زبرا

    یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین سبک پرده برای ادارات، پرده زبرا است. این پرده به صورت یکی درمیان و موازی دارای نوار است که می‌توانید میزان نور دلخواه خود را به داخل تنظیم کنید و یا حتی کاملا آن را جمع کنید. شما همچنین می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی خود رنگ آن را انتخاب کنید.

پرده اداری در نوشهر

ویژگی‌های پرده اداری

مانع عبور نور مستقیم

در اداره‌ها و دفاتر کاری به دلیل کار با کامپیوتر و لپ تاپ و… نور می‌تواند آزار دهنده باشد و چشم را اذیت کند و همچنین دید کارمندان را کم کند. پرده می‌تواند کمک بزرگی به این مشکل کند و مانع عبور نور مستقیم به داخل شود. همین علائمی همچون تاری دید، خستگی چشم و سردرد را کاهش می‌دهد.

صرفه جویی در انرژی

مصرف انرژی یک مسئله مهمی است که باید به آن اهمیت بسزایی دهیم. پرده اداری می‌تواند عایق سرما و گرما باشد و به بهره‌وری و افزایش راندمان انرژی یاری کند.

حفظ حریم دفتر کار

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پرده اداری کمک به حفظ حریم خصوصی کارمندان و دفتر کار است.

مقرون به صرفه بودن

پرده‌های اداری در تمامی رنج قیمت در ابعاد دلخواه شما موجود می‌باشند و شما می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر خود این پرده‌ها را تهیه و خریداری کنید و همچنین به راحتی جذابیت دفتر کاری‌تان را دوچندان کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

همچنین شما می‌توانید برای خرید پرده اداری در نوشهر، از  فروشگاه سایت دیدن فرمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من